lördag 15 februari 2014

Våren....

..... som kom av sig eller?
När all snö som tvunget skulle komma ner, började töa bort, fåglarna började kvittra, drömmar om vårkläder började spira och det blir allt ljusare på morgonen och kvällen, vad händer då?
Jopp i min del av Sverige börjar det snö, amen asså som min dotter skulle ha sagt!
Jag som nu är inställd på vår!!!
Därför trotsar jag vädret och piffar vår, bara sådär =)
Uterummet blev först ut, en mini makeover, nya gardiner och ett par vackra rosa blommor. Känsla blev mer vårlig inte sant?
By the way våra klädda stolar i uterummet är till salu, hojta till om du är intresserad!

Ikväll vankas det badtunnebad, middag med vänner och mello. Vad ska du göra?




Kram
A

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Vilket härligt rum!!!
Här piffas med rosa blommor med, alllllllllt för att trotsa eländet med regn o blask där ute. Jag tänker reklamera vädret alltså!!
I kväll blir det mellomys i soffan för lilla familjen här i Ekenäs=)
Badtunna lät trevligt!
Ha en fin kväll o helg!
Kram Anna