tisdag 23 april 2013

Drömmer om...

....vårt växthus. Att bygga växthus har stått på "Att göra listan" sen förra året, men då fanns inte tiden, eller rättar sagt så valde vi att prioritera annorlunda.
Nu har mannen min satt igång med att bygga formen så han sen kan gjuta. Min del kommer senare =)
Försöker nu samla ihop mina idéer och visioner i en moodboard så när "min tid kommer" så är det bara att skrida till verket!
Har du växthus? Vilka är dina erfarenheter? Tips och råd tar jag tacksamt emot!
Vårt växthus kommer att få tegeltak och en uppmurad sockel, 3-glasfönster (!) och om jag kan fjäska nog mycket så hoppas jag på en kamin ;)
Storleken kommer bli 3*5 meter.
Så här långt har jag kommit i min moodboard....

Bilderna har jag samlat från nätet
Kan tyvärr inte återge källan....
Den överst till höger kommer dock från Leila.se

Kram
A

Inga kommentarer: