söndag 9 februari 2014

Ibland....

....händer det =)
Ni som följer mig på Instagram har redan sett det, men eftersom jag gillar det så mycket så tänkte jag dela med mig även här på bloggen, vad som hänt.

Under hösten så målade jag både köksgolvet och vardagsrumsgolvet vitt, men vår lilla hall emellan dessa rum förblev furugolv....
Visionen är att lägga in marokanskt klinker men si då berättar mannen min att vi först ska bryta upp furuplankorna och gjuta platta, så det får åka upp på todo listan.... Jahopp!
tålamod inte är min starkaste sida så vände jag och vred på hur jag skulle göra....måla även det golvet vitt? Eller lägga in ett tillfälligt golv?
Idéen med ett svartvitt rutigt golv landande jag hos mannen och se när jag var på jobbresa så lägger han in golvet!!!
Jag blev så nöjd, tur jag har en så fantastisk man=)

PVC matta från Bauhaus


Kram
A

Inga kommentarer: