lördag 1 februari 2014

När inte .....

....allt blir som man tänkt sig!
Precis en sån dag blev det idag. Planen var att åka med mina hjärtan på deras fotbollscup, svänga förbi Ikea, Bauhaus och Netonnet (alla har en del i kommande planer), äta pizza ikväll och bara skratta tillsammans med vänner.
Men nähäe då, istället sitter jag här ensam, med oerhörd magkatarr (som visserligen är bättre än i natt), dricker te (vill ha kaffe men magen tillåter inte det), smider planer inför kommande "renovering", betalar en och annan faktura och längtar efter min familj!

Jag är inte van att vara sjuk, vilket gör mig frustrerad och låg. Tur att jag då kan drunkna i vackra bilder från vår semester och drömma mig tillbaka till lata dagar i solsken!
Tankarna far runt i mitt huvud som en bisvärm, vet inte riktigt vilken tanke jag ska försöka fånga och sätta i verk.....kanske struntar i det ett tag till och sover bort mitt magont?!
Ny dag imorgon med nya möjligheter!


Kram
A

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Hu lät inge kul!!!
Men bilden var verkligen härlig!
Krya på dig!
Kram Anna