måndag 10 februari 2014

Längtan....

......är grym efter den ljusa tiden på året!
Men idag när jag åkte till jobbet (07,00) så var det mycket ljusare än tidigare....snart vänder det =)

Min dag idag har fullkomligt sprungit väg. Jobb, gymmet mera jobb, promenad i väntan på att F:s dansträning ska bli klar, handla och sen iväg hem för att laga middag.
Då jag nu bestämt mig för att inför nya tider i mitt liv, så blev kvällsmaten - kesoplättar. Helt ok måste jag nog säga!
Imorgon bär det av till Tranås för lite jobb, bäst att sova nu!
Älskar ljuset i denna bild!
Och det enkla, rena och vackra!
Bild lånad från Printerest

Kram
A

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ja, känner preciiiis likadant.
Ibland får man lite spatt o undrar när man ska få se solen igen, men som du skriver, det ligger FRAMFÖR oss, tack o lov!
Ha en fin vecka nu!
Kram Anna