onsdag 12 februari 2014

Här....

....fattas det något!
Ser du vad tomt och kalt det ser ut här! Det fattas lite "tyngd", så rummet känns varmare och mer inbjudande.
Bild nr 2 tilltalar mig och påminner om vårt rum (bild 1). Bild 2 har jag lånat från Hemnrets inspirations album.
Tänker att jag börjar med en matta så får resten växa fram...bra idé?

Bild1

 
Bild 2



PS. Jag har fått blandade kommentarer i olika sammanhang ang gårdagensinlägg. Jag respekterar allas åsikt och förstår att det inte finns en väg som passar alla. Men just nu mår jag bra och så länge den känslan håller isig så kör jag på. Men jag uppskattar allas tankar, råd och omtankar!
Kram
A

2 kommentarer:

På landet vid havet sa...

En matta blir fint! Sedan finns det fyra stycken punktbelysningar på nedre bilden. Belysning tycker jag är jätteviktigt för att få till ett riktigt hemtrevligt och mysigt rum. Sedan kan man alltid ställa in en trave böcker eller hänga upp en tavla, vilket också kan skapa en ombonad känsla. :D Lycka till!
Kram Mia

Ekenäsliv sa...

Jag röstar på matta!!!!
O jag kommer INTE visa en bild från vårt vardagsrum kan jag säga;-) Nä, inte förrän vi renoverat det, hi hi.
Jag tycker du gör rätt i att gå din väg, man ska göra det som känns rätt för en själv tycker jag.
Kram Anna