fredag 21 februari 2014

Ledig.....

......gud vad skönt att vara ledig "en vanlig dag"!
Lite dåligt samvete har jag att jag inte jobbar idag men jag får väl se det som så att om jag laddar om nu så kommer inget att kunna stoppa mig kommande vecka=)

Mannen är på jobbet och barnen sover, så min orginalplan var att ta en långpromenad men vädret det inte så fint, mao regnet gjorde att jag fegade ur!
Istället sitter jag här med en kopp kaffe och surfar runt efter ny säng. Nu är det verkligen dags för ny säng för mannen och mig!
Jag söker en mjuk, lite högre säng (typ kontineltal) med klädd sänggavel. Fylld med fluffiga kuddar och mjukaste, skönaste täckena!
Du vet en sån där säng som bara andas L U G N bara man ser den=)
Kruxet är dock färgen, svart? grå? eller vit....lutar åt grå men kan inte riktigt bestämma mig.
Hittade till Sleepos sida, där fanns det många fina sängar (bla) till riktig bra priser, ett tips om kanske du som jag söker törnrosa sömn *ler*
Annars är dessa bilder lite åt hållen jag tänker mig.....



Kram
A

1 kommentar:

Mammsen sa...

Ser skön ut...men jag skulle inte vilja välja bort möjligheten med höj o sänkbart ryggstöd och då behövs delbar säng/madrass. Lägg ner tid för att hitta ER säng. Lycka till.