söndag 26 januari 2014

Lite här....

......och lite där!
Ja så har min helg sett ut!
Tvättmaskinen har fått bekänna färg då alla kläderna som vi haft med oss ska tvättas, PW att ta igen, vinterskor till barnen ska inhandlas till det har jag även ett uppdämt behov av att "flytta krukor" du vet möblera om och flytta runt sakerna i huset =)
Såååå många planer och idéer som jag har haft tid att spåna på under våra 2 veckors semester.....en del kanske inte genomförbara på studs men "även en lång resa startar med det första steget!"

Min stil ändras lite succesivt....och det som kändes helt rätt i somras känns nu Njaaa....men tyvärr har jag inte en plånbok utan botten att gräva ur :(
Vet du vad som slog mig, för någon mer än jag måste ju have the needs att byta möbler lite nu och då, eller??
Visst vore det kanon om man kunde ingå in någon sorts bytespool, när man tröttnar byter man bara med någon annan!!
Hur som helst imorgon väntar jobbet på mig igen, ska blir superkul att träffa mina kollegor igen!
Nu natti natti!
I köket har en matta kommit på plats!


Kram
a

Inga kommentarer: