fredag 24 januari 2014

Hemma!!

Nu så har vi landat på svenk mark, eller egentligen så landade vi kl 00,15 i natt men däckade i vår egen säng kl 05,30 efter ett antal timmar i bilen....Gäsp!
Vi har nu matat oss fulla (bokstavligt tala, känner mig som en uppblåst spärrbalong!!!) av mat, sol, bad, familjeliv, skratt, goda drinkar och fullkomligt l u g n.
Tyvärr så var wifi uppkoppling usel och dyr så tyvärr har jag inte kunnat kika in hos er eller uppdaterat =(
Jag kan rekomendera Kap Verde för alla som vill ha en lugn och solig semester!
Nu är jag dock taggad till tänderna att sätta igång med träningen inför Tjejmilen, ta tag i kosten och jobbet!
Känner att 2014 kommer vara året som allt händer=)
Idag bjuder jag på några picks från vår semester.



Vi flöt i Salinas, saltgruva med en salt halt på 26%

Älskar varm sand under fötterna!




Kram
a

Inga kommentarer: