måndag 14 januari 2013

Lycka

Lycka kan vara så mycket! Men idag är jag lycklig!
Det liksom pirrar i kroppen (nykär njaaa...), kan inte sluta le och vill ta hela världen i min famn!
Varför? Ja, egentligen vet jag inte.....kan bara konstatera att jag älskar mitt liv!
2013 känns som det kommer bli ett kanon år =)
Kanske är det endorfinerna som studsar runt i kroppen efter ett härligt löppass ikväll?
Jag har kommit igång på allvar med min träning igen och det känns underbart, det har tagit sin tid att hitta tillbaka till lusten men nu har det blivit lite av en drog *ler*
Ärligt talat så sk... jag egentligen i av vilken anledning jag känner så här, det är bara att hänga på.
Hoppas du blir smittad av mig för här kommer en stor kram full av lycka och energi till just dig som tittar in här på min lilla blogg =)

Dagens bilder kommer från uterummet.


Väggen med det lilla fönstret är den som ska ersättas
med ett stort fönster , visst kan det bli  bra?!

Kraaaam
A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig känsla!!

Ser fint ut i uterummet! Blir nog toppen med ett större fönster.
Vi har oxå uterum men änsålänge inte isolerat så det är iskallt där nu! Hoppas att vi hinner fixa det under våren o sommaren.

Ha det fint!

Kram
Lotta

LillyDorotea sa...

Så härligt att höra om denna lycka :)Självklart smittar det av sig :)Vilket underbart uterum inredningen helt i min smak ljust och fräscht, kommer alldeles säkert bli bra med eran kommande förändring :)

Stor kram tebax