torsdag 10 januari 2013

Färg

Hade en liten stund över innan min lunchdate idag, tog då tillfället iakt att ögonshoppa=)
Hann med 2 affärer....det som slog mig direkt var all färg!
Du som har hängt med mig här på bloggen vet att när det kommer till inredning är jag trogen vitt och kanske lite svart och träfärg, annars är det vitt som gäller.
När det gäller min garderob ja, då är det annorlunda! Gillar färg liksom =)
Insåg dock idag att jag kört fast på ....svart. Tom mannen kommenterade idag " du kan inte tänka dig att ha lite mera svart?!" Ups bäst att ändra, mao shoppi shoppi =)
Så det kände jätte härligt att få färgchocken idag i butikerna, mmmm.
Lite extra glad är jag även att jag kommit igång med träningen då det verkar bli mycket bara armar.....

Idag har jag ingen träning och vet du jag saknar den!!! Kommer inte träna förrens på söndag, hur ska det gå? Kanske får lova att köpa mig ett par halkskydd ( tantvarning?) så jag kan komma ut och springa lite?!
Nå här kommer några toppar jag fastnade för, kan väl passa även mig som inte är 20 längre, eller ?=)

fr cubus
 
Fr Lindex
Lite svart kanske kan var ok?
Fr Cubus


Kram
A

2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Antingen har jag "hittat" Cubus eller så har Cubus hittat min smak ;)
Toksöt, var den, den översta toppen!
Trevlig blogg du har, hittade hit via Fabriken :)
Ska se mig om lite mer här inne :)
Kram /Maria

Helena sa...

Det kan du visst - kopa sana klader aven om man inte ar 20 langre! Gillar speciellt toppen mittemellan - jatte fin (Lindex). Kan man ha med jeans, shorts, vita byxor (om man vagar!)...