tisdag 8 januari 2013

Awards!

Jo man tackar och bugar!!!
Tänk att jag och min lilla blogg har fått denna fina Awards, jag blir så glad!
Det är Nilla med bloggen LILLY DOROTEA  som har gett mig denna fina Awards, tack allra sötaste du!
Måste dock erkänna att jag fick Awardsen innan jul, men väljer nu att svara på frågorna som följer samt dela den vidare, häng med så får du se.....



Den första Blogawarden som skulle delas vidare till fem stycken favoritbloggar med max 200 följare ger jag till dessa fina bloggar:
Denna blogg kunde jag inte lyckas klura ut om det fanns max 200 följare men det är en av mina absoluta favorit bloggar så upp på listan med den!
Även med denna blogg måste jag få vara lite flexibel i antalet följare....men den ger så mycket i form av glädje så den måste få finnas med!

En för mig nyfunnen blogg, men gillar´n skarpt!

Denna blogg ger så mycket inspiration så en klar favorit hos mig!

En blogg fylld av div av livets små egenheter, läser den gärna allt som oftast!

Den andra awarden skulle delas ut till några mindre bloggar jag ger denna till dessa fina bloggar:

Härlig blogg med gott om inspiration!

Läcker blogg som tilltalar mig mycket!

Så fin blogg, med varierant innehåll!

Fin blogg om livet och allt som hör där till!

Det finns så otroligt många fina bloggar!! 
Vore kul att få tips om flera!
Har du en blogg kommentera gärna så kan vi kanske inspirera varandra!?!!

Den tredje utmärkelsen där det också medföljer ett frågeformulär som ni hittar här nedanför, inlägget skulle delas till elva stycken bloggar med max 200 följare.  Jag väljer som Nilla att åter igen tilldela dessa åtta även denna utmärkelse med att säga stort tack för era inspirerande inlägg att följa hos var och en av er !

Frågeformulär




Vad gör dig glad på en måndag? Att inse att jag är herre över mitt liv!
Vad driver dig att skriva på din blogg?
Att få utlopp för mina alla ideer och självklart alla ni som dagligen tittar in=)

Var skulle du vilja bo om du fick välja fritt?
I en bugalow på en sandstrand i Thailand -  avslappning, en våning i  New York -pulserande storstad och i min villa på landet i den småländska skogen. Jag kan inte välja....
Stads- eller lanttjej?
Både och, gillar puls men behöver avkopplingen på landet

Vad är din främsta tillgång?
Flexibel och utåtriktad

Vad tror du dina vänner skulle säga vara din främsta tillgång?
Snäll?

Favoritmat?
Thailänsk mat

Någon känd person som inspirerar dig?
Mary Kay Ash

Tror du på tankens styrka?
Absolut!!!

Var vill du åka på din kommande semester?
Kap Verde eller Bali
Vad är lyx för dig?
Att kunna styra min tid

Kram
A

4 kommentarer:

Helena sa...

Nej men tack kara du for att du tittat in pa min lilla (verkligen lilla!) blogg och att du ger mig en blogaward!!! Blev verkligen glad over det och att du namnt mig pa din fina blogg som jag tittar pa ofta!! Jag funderar ofta pa om jag ska skriva pa svenska OCH engelska, men tror alltid att det blir for krangligt - men kanske inte. Far fundera vidare pa det. Tackar, tackar!!!

Unknown sa...

S T O R T T A C K
fina du för att du nämnt mig här ovan!

Det värmer i hjärtat!

Tack oxå för dina kommerntarer hos mig! :)

Kram
Lotta

Life´s Silverlining and I sa...

Stort tack för att du valt att ge min blogg en award och kul att du uppskattar den! Varmt uppskattat! Kram Nilla

LillyDorotea sa...

Det var så lite så :)...blir så glad av att göra någon annan glad :)och du har en så fin och mysig blogg. Har inte kikat in på ett tag men det gör ju att det finns mer att läsa och titta igenom :)Såg att du börjat följa min blogg :)vad glad jag blev :)är lite dålig på att uppdatera mig bara men ska försöka bättra mig :)ha en fortsatt fin kväll!

Kram Åsa Pernilla(därav Nilla)