onsdag 2 januari 2013

Året 2012

Nu är det då dags för årskrönikan 2012!


Januari bestod i mässor, Formex och Promotion, planer smids inför detta år...

Februari längtan efter en förändring i uterummet började spira...vill ha nytt


Mars härligt vårväder gjorde det möjligt till våfflor på altanen...vi njuter!


April vi ställer ut på Nordiska Trädgårdsmässan...roligt, hektiskt och världens upplevelse!


Maj minisemester med familjen på Gotland...bara vi!


Juni Midsommarafton hos vännerna med massor av knott....min kärlek och jag!


Juli njuter vi av sommarkvällar, öppnar Torparlycka som sommarbutik och  jag arbetar på Åbro... hektiskt är bara förnamnet!


Augusti vi firar min kärleks 40 årsdag på spa...välbehövligt!


September det svartvit flyttar in i vår inredning... liten förändring i uterummet!


Oktober den vackra hösten kom och vi flyttade hem företaget, vilket betyder att jag kan styra mina arbetstider....brottas med div känslor inför detta



November Förändringenstid, vi säljer Torparlycka och jag börjar jobba 50% på Manpower... nya rutiner i familjen igen


December vi åker på en weekendtrip till Köpenhamn och packar julgåvor till stort företag....december han knappt börja innan den slutade!
 
Så för att sammanfatta, ett år av upplevelser, beslut och massa jobb.
 
Kram kram
A

1 kommentar:

Unknown sa...

Det var många olika händelser!

Ha det fint!

Kram
Lotta