onsdag 23 januari 2013

Lite råd

Ännu en dag i sängen för min  och min dotter F:s del :( Men imorgon ska jag banne mig till jobbet!
Idag har jag dock inte bara sovit utan även hunnit med att fundera och sökt inspiration till hemmet....
Har funderat ett tag nu på Tine K lampor eller inte. Alltså gillar dem verkligen men priset, lite too much för mig egentligen!
Nu har jag bestämt mig för att investera i dessa underbara lampor iaf. Börjar med en takpendel till vardagsrummet, men kan inte välja svart eller vit??


Spontant tänker jag vit men lite osäker....Kan du hjälpa mig? Vilken tycker du?







 
Kram
A

3 kommentarer:

Davina Ginström sa...

Hej, jag tycker du kan satsa på en vit... dom är snygga!!! Har följt med din blogg några veckor nu, tack för fin läsning!
kram, Davina

blockethuset sa...

Vit...eller??
Fin blogg!

Torparlycka sa...

Tack för era råd och fina ord om bloggen!!
Kram
a