tisdag 1 januari 2013

Så skriver vi 2013

Lite trött start för min del på 2013, men piggare än på många år, alltid något =)
Då solen skinit hos oss idag och snön/isen nästan smält så passade jag på att ta en promenad, helt ljuvligt, bästa bästa!
Hoppas din start har blivit super!
Min årskrönika får dröja ett tag till, 2012 innehöll mycket men just nu är jag mest nyfiken på framtiden och vad 2013 har att erbjuda....
Det som dock är kul, roligt och läraktigt med att se tillbaka är, att ta sig tid att reflektera och faktiskt inse hur mycket som har hänt. En av mina utmaningar är att leva i nuet....därför "unnar" jag mig att stundom stanna upp och se tillbaka, så jag kan se framåt...
Kanske kommer årskrönika imorgondagens inlägg?!
Idag blir det bilder från gårdagens nyårsdukning. Årets gick i rött och guld, mycket enkel.





Kram
A

Inga kommentarer: