lördag 26 januari 2013

Känsla

Igår jobbade jag första dagen denna vecka, slocknade helt slut tidigt på kvällen, så tyvärr fanns inte orken till att kika in här...
Men idag har en känsla infunnit sig hos mig som varit saknad under en lång period. Nämligen viljan att förändra, rensa, städa, putsa och feja, ja det känslan kom åter till mig idag =)
Badrummet på övervåningen var det som åkte på största dusten, nu tänker jag susa runt bland mina favoritbutiker och se om jag kan hitta lite fint lullull till det rummet så visar jag när det är helt klart.
Resten av huset har även det blivit städat och fint, så skön känsla!
Lite nya vårblommor fick följa med hem från affären idag och förgyller nu vår lördag!
Önskar dig den finaste lördagen jag är så glad att just du kikar in !

Ps Måste tipsa dig om en kanongod och enkel soppa vi åt den idag, mums!
Receptet hittar du här.


Köksfönstret fick nya gardiner och murgröna

Kram
A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är så skönt att rensa o kasta!!

Angående lampa så skulle jag nog välja vit..jag hade oxå funderat på TineK men upptäckte av en slump lampskärmar från Frejas boning, tror de är lite billigare o de är väldigt fina!
köpte en till vår golvlampa.
Lycka till!!

Kram
Lotta

♥ Fyra årstider sa...

Hej
Det var länge sedan men nu är ditt reportage sålt till Land. Jag har skickat ett mail, hoppas du sett det eller maila gärna mig så fort du kan.
Kram Lotta