måndag 5 april 2010

Påsk, påsk och åter påsk

Vilken härlig påsk vi har haft! Jag har dock inte kunnat dela med mig av det som hänt, då datorn hemma och jag inte har varit på samma sida.....nu jobbar jag lite på vårt ftg idag så jag norpar en liten stund till att dela med mig av vår påsk.
Solen har äntligen varit framme (om än inte idag, vilket på sätt och vis känns skönt då jag jobbar inne idag) vilket gjort att vi fått mycket gjort utomhus, perfekt! Trappan och en del av räcket runt pooldäcket börjar ta form...


Visst är han duktig min man! Det är mycket kvar men det närmar sig iaf.
På Skärtorsdagen fick jag jobba extra ( sorry girls att jag inte kunde resa med er i år, vi får ta det nästa år *blink*) Men väl hemma från jobbet fick vi besök av underbara påskkärringar, lovely!

Inomhus har vi fått det lite "påskigt" ......




Temat i år blev vitt....kanske inte helt förvånande..... Ute blev det även där lite vårligt och lite påskigt....


Pappas gamla militärkängor har funnit sin nya "livsuppgift"!

Självklart tillhör det att vi tar en promenad till sjön (ca 4,5 km hemmifrån) med fika korgen i högsta hugg. Väl vid "rastplatsen" på Brantestadsrundan så gav barnen oss (och hela skogen) sitt vårskrik!!


Ååååh se blåsippor !


Vad jag gjort? Suttit och latat mig i solen! O nej inte då! Jag har målat "amerikanska däckstolarna", jajemänsan!! Kommer bilder, de blev sooo nice!

Ha en fortsatt underbar dag!
A

Inga kommentarer: