fredag 23 april 2010

Vilken ska jag välja???

Bullbak stod på schemat idag....men när jag plockar fram min assistent, som jag ärvt av min mormor, så har den bestämt sig för att lägga av! Jaha vad göra nu? Tur att man har så fantastiska grannar som villigt lånar ut sin, kan det vara så att de ser chansen att få behålla sina egna bullar i frysen utan att de försvinner mysteriskt, hi hi!
Nu är bulldegen på jäsning och allt är frid och fröjd.....men självklart behöver jag ha en egen assistent. Så därför gav jag mig ut på nätet för att hitta en ny, det fanns ju en del!!
Leila Lindholm har en snygg en i sitt programm.....hm!
Vad tycks om dessa? Kan inte bestämma mig om jag vill ha färg eller neutral och vilken modell, priset är nästan det samma....
Rosa?
Neutralt vit?

Cream?
Svart

Rosa?
Har en förkärlek till rosa, men kanske man tröttnar???
När jag ändå var ute och kollade runt så hittade jag lite annat härligt som gör bakstunden än mera perfekt...kolla bara!


Kolla in här för mera inspiration!
Nähä nu kallar bulldegen, dags att knåda!
Kram
A

Inga kommentarer: