torsdag 8 april 2010

En annan sida av mig.......

Som du säkert märkt så ligger mitt hjärta hos inredning, trädgård, bakning och familjen, men när jag inte jobbar, pysslar med inredning eller något av ovanstående så tränar jag!
Jag leder Aerobic på Friskis kl 19,00 på torsdagar, Step up i Frödinge kl 19,00 på söndagar och igår köpte jag nya joggingskor så nu blir det löpning 2-3 dagar/ vecka.


Jag smög igång med att jogga ca 2 km igår kväll, härligt men det känns att jag inte tagit ett joggsteg sen i augusti förra året! som tur var cyklade Felicia med mig och distraherade mig genom att konstant prata med mig och fråga saker;)


Mål måste man ju ha i allt man gör och självklart har jag det även i min träning! Det stora målet med joggingen är Tjejmilen i sep och del mål 1 är Sandströmsloppet i Vby den 15 maj ( I know det är Snart!)
Så fort det blir ljust ute tidiga " morgonar"( läs 04,30) så startar mina morgon powerwalks, det ser jag fram emot, innan jag kommer ur sängen så ångrar jag mig säkert 1000 gånger men väl hemma så känns det endart fantastiskt!!

Ta hand om dig!
Kram
A

Inga kommentarer: