onsdag 14 april 2010

Allt förändras så fort

Vaknade ca 04.00 imorse av en otäck rökdoft och att strömmen gått i huset, innan jag helt vaknat till liv så inser vi att det är vårt fristående pannrum som brinner! Hjälp! Mamma hade redan ringt 112, tack och lov för det! De lyckades släcka elden och thank God att min far byggt så brandsäkert rum- Tack! Branden minimerades till endast pannrummet, men det blev total förstört.....Resten av dagen har jag gått omkring som i en otäck dröm, mardröm...
Så otroligt fort allt förvandlas och livet ställs på ända!
Vi har bara umgåts i familjen idag och uppskattat att vi lever och är friska!
Men så till något annat - jag fick en utmaning av Linda på hennes blogg som du hittar här för ett tag sen så här kommer var jag sitter och bloggar:

Tyvärr inte allt för bra bild, men ändå.....

Ta hand om dig och dina kära!
Kram
A

1 kommentar:

Lindis sa...

Men usch va otäckt med brand.
sånt vill man inte vara med om...
Kram till dig!