lördag 23 februari 2013

Valen

Vi formar våra egna liv, vi bär ansvaret för våra val i livet.
Jag har gjort många val i livet, en del mycket bra medans andra mindre bra. Det är även de valen som har format mig till den jag är.
Genom valen jag gjort har jag fått erfarenheter, lärt mig saker om mig själv och mina med människor.
Som person är jag impulsiv, glad och godtrogen. Åren ute i livet och arbetslivet har gett mig insikter om vad som är rätt och fel, en skön känsla att inte längre vara 18 år längre och faktiskt veta mitt värde =)
Jag är inte smalast, har inte bästa konditionen, inte snyggaste dyraste kläderna men jag har världens bästa familj, mest fantastiska barn och goda vänner! Så det så =)
Alla erfarenhet vi bär med oss skapar oss. Inget jag gjort vill jag ha ogjort, inga val jag gjort ogjorda!
Livet är för kort, livet är här och nu. Detta är ingen uppvärmning detta är på riktigt!
Min största rädsla är att sitta på ålderns höst och ångra allt jag kunde ha gjort men inte vågat!!!
Därför 2013 - året då mina drömmar förverkligas =)

Kram
A

Inga kommentarer: