söndag 3 februari 2013

Sun(ny)day

Här i min landsända har helgen varit härlig! Solig, lugn och frisk =)
Lördagen började med egentid (konstigt ord det där) som innehöll nagelfix och shoppingtur på stan.
Följt av agera hejarklack för mina tjejer på deras fotbollscup, kanonduktiga tjejer de gick inte vidare till semifinal....tyvärr. Men de kommer igen!
Idag har jag städat huset, du som följt mig här på bloggen vet att jag trivs utmärkt med att städa. Kanske har jag en städfetish *LER*
Sen blev det familjemässa, vår ena dotter går på miniorerna i kyrkans regi och då "ingår" det viss kyrklig verksamhet som förälder. Missförstå mig inte nu men jag är inte så kyrklig av mig, helt ok idag men väljer kanske inte att lägga min söndag em i kyrkan annars.....Idag vart det ändå rätt kul, ny präst som infört vandrande mässa, där vi gick runt till olika platser. Först gick mannen som bara korset sen prästen osv. Vet du vem som bar korset, klart du inte vet men det gjorde min man!! Vilken insats =)
Nu gäller det att ladda för imorgon börjar jag på nya jobbet! Pirrig, osäker, glad men mest förväntansfull =)
Längtar tills jag kan ut och plantera

Kram
A

Inga kommentarer: