lördag 16 februari 2013

Kökspics

Sitter nu ner och pustar ut!
Jobbat mycket kanske mer än heltid har jag gjort länge men på "mina tider", det är en stor omställning att jobba 7,30-16,30.....klagar inte men har inte hunnit vänja mig....
Hemmet har jag därför inte kunnat prioritera. Vaknade därför idag med en obehagskänsla att jag hade ett fullspäckat schema. Fullt ösmedvetslös har dagen varit,nNu däremot så känns det så bra att ha hunnit med att städa hela huset och tvättmaskin nr 3 i ordningen snurrar!
Kvällen kommer vi att spendera hos goda vänner härligt =)
Det har inte hänt så mycket på inrednings fronten, så ni får hålla tillgodo med lite kökspics!


 
 

Kram
A

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Vilken härlig blogg du har! Kul att ha hittat hit...
Ha en fortsatt skön helg!

Titti

Torparlycka sa...

Tack snälla du! Tack vare din kommentar hittade jag din, så inspirerande!!!
Kram
A