torsdag 28 februari 2013

Funderingar

Hemma och landat efter tjejernas första ridlektion, lär nog inte bli den sista!
Både jag och mannen fick snällt springa brevid varsin häst, så lite nytta fick ju även jag =)
Annars är det mycket jobb och livs pusslande för vår del, som de flesta andra tror jag....
Helgen härgrar endast 1 dag bort, ska bli så skönt!
Hemmet står lite fysiskt stilla men i min hjärna smider jag nya köksplaner =)
En köksö står överst på min önskelista, inte helt lätt med tanke på att vårt kök är smalt och har lågt till tak. Men skam den som ger sig!
Så idag blir det lite av mina inspirationsbilder, hämta bla från Claessonskok.se. Gillar nog den översta bäst, vilken gillar du?

 


Kram
A

1 kommentar:

homebyCaroline sa...

Vad kul men planer och drömmar! Den översta röstar jag på :)

Ha en fin kväll! Kram