söndag 17 februari 2013

Ute yr snön

Gud skönt att sitta inne och kika ut på snön som yr! Vill inte ha mera snö men vad kan man göra? Gilla läget eller rymma =) Blir i mitt fall till att gilla läget, men visst vore det underbart med en tur till varmare breddgrader om så bara för en långweekend....
Lördagen var stressig men avslutades på det allra bästa sätt med middag hos vännerna T och R med god mat och många skratt, tack!
Idag har jag jobbat lite, tvättat ( japp it´s a never ending story) och faktiskt tagit tag i min löpning igen.
Gud vad tungt det var dock idag....kämpade mig igenom 4,4 km och det får jag väl vara nöjd med, efter att inte tränat alls på 3 veckor.
Har även klämt in en 60-års middag och smyckesparty, ikväll kommer jag därför göra nada =)
Hoppas din helg vart härlig!

Kram
A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint du har i vardagsrummet! Oh vad duktigt att springa så långt!!!
Härlig känsla sedan kan jag ana..

Ha det fint!

Kram
Lotta

Stolpås Gård sa...

Fulltecknat av trevligheter :)
Kul att kika runt i din livfulla blogg,
Sussi på Stolpås