måndag 20 augusti 2012

Ny vecka

Välkomnar vår nya vecka!
Barnens första skoldag avklarad och jag är tillbaka på "mitt riktiga jobb" =)
Mao så är ordningen återställd.
Helgen som gick, eller inte gick förresten rusade förbi, inleddes för vår del i fredags med en minisemester till Liseberg och Göteborg.
Jag som då är harigheten själv, åkte endast Colorado (och blev självklart sjöblöt!) agerade väskbärare hela långa dagen. Tur var det ju dock att solen sken från en klarblå himmel =)
Natten, hör och häpna, tillbringade vi på camping.....nej inte husvagn men stuga dock. Ok, för en natt för min del. Lördagen innehöll shopping i Nordstan och snabbvisit i Lenhovda på hemväg.
Kl 06,30 på söndags morgonen styrde jag och min väninna L bilen mot Stockholm och Formex!
Många intryck och  lite nya leverantörer till butiken rikare, åkter vi raka vägen hem.
Behöver jag tala om att jag var seeeeeg imorse när klockan ringde 05,30???
Nåväl nu är allt detta gjort och en helt ny fräsch vecka ligger framför oss, så spännande!!!

Dagens bilder kommer från vårt kök, där jag nu vill göra en stooor förändring men får nöja mig förtillfället med att ta väck gardinerna (så mycket ljusare det blev!), byta kuddfodral, tända lite ljus och ta in väldoftande höst flox.


Kram
A

Inga kommentarer: