torsdag 9 augusti 2012

Svårt att välja....

Tänk om man kunde ta hem möblerna och kolla/prova innan man köper. Det hade jag gjort direkt !
Som jag tidigare skrivit så ändras stilen här hemma just nu, uterummet står först i tur.
Jag kan inte riktigt välja så tänkte därför be om lite hjälp =)
Bordet kommer att byggas av min man (gulle han!) . Det kommer bli ett bord i stil med första bilden (här nedanför) men byggt av gamla breda plankor....
Bild lånad från Styelroom.se

Det jag har svårt att välja är stolarna till...
Min första tanke var som ovan, klädda stolar.....men så har jag förälskat mig i dessa;

Bild här ifrån

En helt ny stil men bara så läcker i kombination med det "ruffiga" bordet, eller vad tror du?
Skulle ju inte heller tacka nej till en (eller två) Tolix stolar


Har tyvärr ingen källa till denna bild.



Kram
A






Inga kommentarer: