onsdag 1 augusti 2012

Planering, drömmar och inspiration

Hej hopp !
Svip svop så for dagarna iväg....Jobbar nu sista veckan på mitt sommar jobb och butiken har öppet ytterligare 1 vecka...
Hemmet har kommit lite i skym undan, åker hemifrån kl 07,30 och är hemma ca 18,30 mån-fre och jobb lör 10-14. Helt självvalt så jag ska inte klaga, men nog känner jag mig smulan sliten nu, ska bli skönt med lite lugnare tempo (eller??)
Den tid jag dock har över ägnar jag åt att planera våra kommande renoveringar/förändringar här i hemmet ;)
  • Köket - panel på hela väggarna som ska vitmålas
  • Vårt sovrum - ska få en ny vägg, vit panel, måla över tapeten
  • Ny "sängram" till vår säng
  • Tapetsera om  och måla i tjejernas rum
  • Sätta in fönster i hallen
  • Bygga färdigt bastun
Ja, lite finns det att göra allt =)
Förresten glömde (?) ju, att vi ska bygga om ladugården till kontor, måste vara klart till senast 30/9 då vi måste vara ute ur vår lokal i "stan".
Dumt att vara sysslolös eller hur =)

Idag kommer därför lite inspirationsbilder från min samlingsmapp.
Underbar känsla!
Detta är vad jag söker till vårt kök.

Tilde vill ha limegrönt i sitt rum, tyckte detta var läckert!

Felicia vill ha sitt rum svart och vitt,
denna lampa är ju bara klockren!

Känsla till vårt sovrum, älskar skåpet!

Kram
A

Inga kommentarer: