onsdag 15 augusti 2012

Att göra en kovändning

Hej kul att du tittar in igen....var rädd att jag skrämde dig med gårdagens inlägg =)
Kanske kändes just det inlägget taget ur luften, men det är något jag funderat på länge att "lufta".
Jag vet att jag inte (tyvärr ) är ensam, så kan min berättelse ge mod och framtidstro till någon så var det värt allt!
Nu tänker jag lämna mig själv och min historia, för det är just var det är historia.
Jag lever i nuet! Jag älskar mitt liv! Jag är lycklig, glad, frisk och hoppfull !
Vi har alla olika historier, det är dem som gör oss till oss, var och en unik!

Så dagens inlägg handlar om inredning (nähä så underligt va ?!=))
Idag har jag och barnen haft en semesterdag, då vi bara tagit dagen som den kommit.
Handlat, fixat inför helgens resa till Gbg, planterat om ett par pelargoner och så möblerat om liiiiite ;)
Fåtöljen i vardagsrummet har fått flytta ut i uterummet, förberder mig inför höstens ankomst, då jag planerar sitta i uterummet med en kopp java, höra brasan spraka, under en filt med trevlig lektyr.
Tror det kan bli rätt bra !


Här tänkte jag sitta!

Kram
A

Inga kommentarer: