onsdag 22 augusti 2012

Njutfullt

Tänk att sommaren kom på besök igår ;)
I vår del av världen hade vi 24 grader på em!! Lyxigt nog kunde jag smita hem vid 14,00, det är lyx för mig. Gillar verkligen att kunna styra mina arbetstider efter väder!
Det jobb jag sköt upp går inte ifrån mig heller....
Så igår kväll fick jag åter bege mig till jobbet för ett par timmar till, fyllda av bokföring....not sexy if you ask me =)
Men va sjutton gjorde det jag hade ju varit ledig och laddat batterierna i solen på em!

Dagen idag startade jag upp med morgonpromenad med vår hund, nu en kopp kaffe och lite surfande samt kollande av inboxen sen blir det inventering. Så ja, jag klagar inte idag heller!

Här satt jag och NJÖT igår!

Undrar om jag kan få detta olivträd att överleva?


Kram
A

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Tack för dina ord på min blogg, de gjorde mig glad.
Kram Lotta