tisdag 7 augusti 2012

Är gult fult?

Faktiskt inte enligt mig =) Nu finns det därför lite gula härliga blommor i vårt hus.

Kändes nästan som om hösten kommit över natten.
Klar lite frisk sval blåst och regnet som hängde i luften. Men solen kämpade sig tappert fram emellanåt, gillas!
Har precis placerat mig i soffan, känner hur tröttheten kommit smygande....Visst är det konstigt att så länge jag håller farten uppe så går det galant, men så när jag vet att "slutet" är nära då blir jag nästan lamslagand trött.
Idag hade vi finbesök, så otroligt roligt och lite suralistiskt =) Lovar att berätta vid ett annat tillfälle.
Imorgon håller sommarbutiken öppet sista dagen för denna säsong. Nu återgår den till att bli enbart ebutik igen.
Ser tillbaka på en händelserik sommar, men ser desto mera framemot en underbar höst!!!





Kram
A

Inga kommentarer: