måndag 20 februari 2012

Hemma kontoret

Sååå fantastisk dag idag! Första dagen på barnens sportlov, vi jobbar dock. Svårt detta med att timea jobbet och barnens ledighet, baksidan med att vara egna företagare...
Vi ska däremot ta en ledig dag på onsdag, då hoppas vi på lika fint väder som idag =)
I gårdagens inlägg lovade jag visa bilder från hemma kontoret som började ta sin form igår. Så här kommer lite bilder, än fattas en del....
Nu är det bäst att fortsätta jobba, leveransen från Jeanne d´ Arc living kom idag =)
Fyndade Billyhyllan! Jag gillar ordning och reda!!

Kolla in vår spargris =)

Mormors gamla sekretär får tjänstgöra som skrivbord , i de svarta lådorna förvaras inredningstidningar, stolen hittade jag på logen

Min "Goalboard" fylls på efterhand och tas bort varefter de saker eller händelserna uppfylls=)


Snöigt utanför fönstret (ps tror du min pelargon överlever)

Inspirationshyllan!

Kram
A

Inga kommentarer: