tisdag 21 februari 2012

Idé torka?

Nja egentligen inte! Men saknar min kamera så mycket...=( Att fota är inte lika kul när bilderna blir så där...
Fast nu är det ju bara 3 v kvar tills vi får den tillbaka....bara!!
Ute droppar det från taken, snön försvinner sakta bort, vilket iof vittnar om att våren är på väg =)Måste se det från den ljusa sidan*ler* Idag blev jag hemma med barnen, rösten håller inte för kontors/telefonjobb idag. Ska dock åka en sväng till simhallen, i vanlig ordning lär jag väl inte bada, men barnen gillar det.
Så fort jag kan ska jag visa dig vad jag igår blev ägare till, nämligen en underbar vår kappa, visar den så fort den är i min ägo=)
Idag blir bilden från vardagsrummet där lite lite pastell har smugit in....


Växthus och plansch från min butik Torparlycka
Kram
A

Inga kommentarer: