torsdag 23 februari 2012

Viljan att förändra

Ännu en dag med sol, och jag är på jobbet, hm!
Gårdagens shopping tur var intressant, jag hann inte med att prova ngt vidare, tjejerna sprang runt som "typiska tjejer" och ljuden Ååå, , Mmmm, Jaaa hördes mellan klädes plaggen *ler*.
Vettiga och snygga kläder följde med hem, så kul att ha med dem och inte svåra alls. Självklart hann vi med en gofika oxå :)
Men jag  hann i af köpa mig ett par löparskor, med inbyggd Iphone grunksemojsa så nu jädras ska här bli skene av =)
Visar dessa puddingar snart...

Annars har jag sån lust att göra om hemma, göra nytt! Konstigt nog vill jag inte ha in mera vitt...näe nu vill jag ha mera i denna stil...

Artwoods nya katalog är bra så fiiin=) Vi är återförsäljare för Artwood, pga utrymmes brist så är de beställningsvaror. Hittar du något som du gillar, kontakta mig då för prisupg.

Kram
A

Inga kommentarer: