fredag 28 september 2012

På ny plats

Sisådär ja, nu är sköna helgen här!
Känns dock som jag smygstartade redan i torsdags. Barnen hade nämligen studiedag tors och fre, så jag var ledig med dem igår. Ni som följer mig på Instagram (@torparlycka) såg vad vi gjorde då :)
Idag har jag jobbat lite extra bara för att jag kan och vill!
Eftermiddagen tillbringades i simhallen och middagen intogs på Mc, tro mig att jag verkligen fick anstränga mig för att tycka det är något roligt!
Gillar nämligen inte alls simhallar och definitivt inte Mc, men barnen tycker ju det är kul så vad gör man inte?!
Nu softa, imorgon bär det av för att ställa ut med F. på Kulturskolans loppis. Så är du i Vimmerby imorgon mellan 10-14 är du välkommen att fynda =)

Dagens bilder är från köket, som i torsdags genomgick en liten minimini makeover, kändes luftigare så här!




Kram
A

Inga kommentarer: