söndag 16 september 2012

Söndagsbilden

Fabriken har dragit igång och jag, ja jag missade torsdagsinlägget, ammen asså som min dotter skulle ha sagt!!!
Men sidu söndagsinlägget det missade inte Fru Johansson =)

Saker och ting är på G i vårt hem, kan dock inte visa dig än....lite byggkaos om jag säger så...
Blir därför en bild som i stort speglar mina tankar och funderingar denna höst.
Vissa saker känns självklara medans andra ligger inne i dimman.
Jag övar på att lita på min magkänsla, våga lita på mig själv, inte alltid lätt men övning ger färdighet!

Nya tider råder för mig, försöker hitta tillbaka till mitt gamla jag, min forna form. Nej, ingen bantning!
Men däremot bra kost och träning.
Kommer säkert behöva peppning, så jag håller dig uppdaterad =)
Ha nu en fantastisk söndagskväll!
PS. Besök gärna Fabriken för flera inspirerande inlägg!


Kram
A

Inga kommentarer: