tisdag 25 september 2012

Inspirerad

Lite dåligt med inläggen här...sorry!
Mycket på G i livet just nu,
  • Flytta hem företaget
  • Få klart i ladugården som vi förvandlar till kontor/lager till företaget
  • Få ihop barnens schema med livet i övrigt
  • Måste lära mig veckohandla
  • Håller tummarna för en sökt förändring
  • Hitta "The outfit" till vår utekväll =)
  • Piffa på verandan så entren blir mera inbjudande
  • "Natta" poolen
  • Träna, äta rätt och dricka mycket mera vatten....
Ja, lite så här är mitt liv just nu!
Hemma står det mao - still. Men tack o lov finns ju nätet med en uppsjö av inspiration =)
Just nu inspireras jag mycket av denna stil (alla bilder från nätet)



Denna bild och den över från fina bloggen Helt enkelt!



 
Kram
A

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja, ibland tar vardagen över! Sånt är livet:)

Sov Gott,

Kram Johanna

Beas sa...

Puh..jag känner HELT igen mig i din "göra" lista. Hur ska man få ihop allt?