söndag 24 oktober 2010

Perfekta helgen....

Så skönt så här på söndagskvällen att se tillbaka på helgen med ett leende och en lyckokänsla i kroppen!!
Vi hade inget planerat utan har tagit dagarna som de kommit, sovit längre än vanligt, ätit frukost i lugn och ro, pysslat och donat med små fix vid huset.
Att få vara kreativ är för mig den totala avkopplingen - utan tvekan!!!
Avkoppling för andra är kanske att sitta stilla, läsa en god bok eller sova, men det gör mig stressad! Men att få gå runt i min egen takt och pyssla gör mig totalt lugn, i den sinnestämning kan något dåligt påverka mig!!
Att få tid med barnen är lyx, Tilde har bakat och Felicia tycker som jag om att pyssla så det är vad hon har gjort. Christian har fixat med tak och takrännor, kanske inte vad han gillar mest men det är på den nivån vårt renoverande hålls nu (vilket jag vet att han är tacksam över;)

Mitt pysslande har mest bestått i att måla, torka apelsiner och pynta med granris. Återkommer med flera bilder, men ger er nu en titt på vad som hänt med spegeln som "ingen ville ha" !


Korset hittade jag hos Drömstället i Vimmerby
Ikväll ska jag prova på att träna, det var evigheter sen får se om jag överlever *fniss*
Stor kram
A

Inga kommentarer: