söndag 10 oktober 2010

Lurvigt och mjukt

Ännu en dag med härligt höstväder!
Men idag har jag hållit mig mest inomhus, röjt, tömt och städat - vilken befrielse!
Håll utskick på Blocket för vad jag har haft i mina gömmor.....

Idag kom äntligen nytt tyg på Äpplekarmstolarna - lurvigt och mjukt dessutom!
Köpte en (för mig) ny matgrupp till uterummet, 8 "vanliga" stolar, Äpplet och ett bord, hemma fanns redan 2 karmstolar Äpplet. Tanken är att "möblemanget" ska bli antikvitt....vill bo in mig först bara.
På stolarna fanns ett härligt grått tyg redan, mina karmstolar däremot hade "fuskskinn"....not good!
Nu har karmstolarna sits i fuskpäls - grå/svart, det blev superbra! En lyckad kontrast!!



















Imorgon och tisdag kommer jag att vara på utbildning i Stockholm, kommer säkert att bli kul men just nu har jag lätt ångest....bäst att försöka gå och lägga mig tidigare än vanligt så jag orkar med.

Kram
A

Inga kommentarer: