fredag 1 oktober 2010

Min önskelista

Fick frågan förra veckan, "vad har ni nu för projekt på gång?"
Mitt svar, "nej, inget direkt vi har bara lite småfix...." JASSÅ??????!!!!!! fick jag till svar.....
Hmmm, det fick mig att fundera, vad står på önskelistan? Så här kommer den!

Min önskelista:
  • Flera garderober, upp och nere
  • Diskho/bänk + ytterliggare en bänk i tvättstugan, kanske även list runt fönstret;)
  • "Gå in" skafferi i mitt kök!
  • Utomhus spabad i anslutning till poolen = lovely!
  • Nytt staket runt tomten
  • Göra om lekrummet och "poolrummet" till en relaxavdelning, med bla bastu....mmm!
















Nåväl denna lista kan ju göras hur lång som helst men detta är vad jag längtar mest efter.
Kanske dax för ett Trisslotts köp?! Nu ska jag drömma vidare....

Kram
A

Inga kommentarer: