fredag 8 oktober 2010

När är man för gammal?

Åldern är endast ett nummer det viktiga är hur man gammal man känner sig som räknas....men tankar som finns hos mig är ändå...när blir man för gammal för viss klädstil?
Du vet, vi har ju alla (mig veteligen iaf)tänkt : "men vad har hon på sig? hur gammal tror hon att hon är egentligen???"
När jag nu insett att jag är äldre än 25 år, har 2 barn, gift och "huslig".....så borde jag kanske tänka till på hur jag klär mig???
Vad är too much??? När går man över gränsen?
Min klädstil speglar mycket mitt dagshumör, vissa dagar känner jag mig
"I karriären" = dräkt/kostym och highheels, dämpad klassisk makeup
En annan " loose" = boyfriend jeans, converse, tryckt tshirt och stickad kofta, lipgloss och mascara.
Nästa dag "styled by jeans"= låga tighta jeans, vit skjorta och svart väst, stram hästsvans. höga svarta läder stövlar och stora silver ringar i öronen, svart eyeliner och vinröda läppar.....
Skulle jag, vilket inte händer allt för ofta, gå ut - ja då vill jag go all the way!!
Svart skinn, lilla svarta, blingbling, highheels eller overknee stövlar, knallröda läppar och sotade ögon.
Men åter till min fråga när blir detta för mycket? När blir jag pinsam??
Vad är ok att bära för stil för en 2 barns, gift kvinna på 30+???



















Kram
A

Inga kommentarer: