onsdag 12 januari 2011

Tallrikshyllan

Så snöade det idag igen....kan inte påstå att jag hoppade av glädje precis. Nu vill jag ha vår inte mera vinter!

Idag har jag bara jobbat till lunch sen bar det iväg till ishallen, gick faktiskt riktigt bra om jag får säga så själv;) Barnen var de stora stjärnorna dock!

Känner mig rätt trött ikväll, tänkte inte företa mig några stora projekt....har ett litet projekt på g, visar bilder så fort det är klart.

Visar idag bilder av vår tallrikshylla som jag fyndade för ett tag sen på Röda korset för 50:-, som hittat! Visserligen var den mörkbrun till färgen, men slängd som man är med penseln och vita färgen var det ingen match *fniss*
Jag gillar att variera vad jag sätt i hyllan för tillfället finns här säsongens favoritkokböcker, blandat med fina arveprylar.


Kram
A
A

Inga kommentarer: