fredag 21 januari 2011

Nyplacering

God morgon!
Fredag = min lediga dag - gillar! Min Felicia är i skolan idag, magontet gick över, tack och lov.
Min man har varit på mässa och sovit borta, alltid lite konstigt tycker jag att sova själv...men han kommer hem idag =)
Igår passade jag på att flytta om lite möbler ( en bra sak med att ha mannen på annan ort;), gungstolen fick komma ner från sovrummet, till vardagsrummet. Inte så dumt...



ursäkta lite suddig bild...


Försökte även "stuva undan" biosurround systemet, blir jättebra ljud, men såååå fult! Lyckades lite iaf.
Tv:n är inte min favvomöbel till utseendet, men svår att "gömma" så den får jag leva med, men övriga maskiner finns i skåpet under (skåpet till höger i bilden nederst)
Snart kommer min vännina T med lilla Elias på fika, det var så länge sen. Jag bakade semlebullar igår, så det blir hemgjorda semlor till fikat. Mysigt!
Ha en härlig fredag!
Kram
A

Inga kommentarer: