torsdag 13 januari 2011

En vanlig torsdag

Hej i stugorna!
Allt bra hoppas jag....här mår vi prima =)
Idag har jag jobbat min sista dag för denna vecka, så skönt och lyxigt att vara ledig på fredagar.
Känner mig kreativ men dock lite hemmad av att jag inte hittar vad jag söker - NU!
Sån är jag, har jag fått en bild hur saker och ting kan bli vill jag förverkliga den - direkt!
Det mindre projektet jag berättade om igår är klar nu. Projektet "pigtittare" är klar.
Pigtittaren fann jag på Blocket i höstas, den har stått och "skrotat" i ett hörn, brunbetsad och utan att riktigt hitta hem.
Nu blev den vit - såklart och har fått en plats. Den återfinns nu på skrivbordet i vårt sovrum.
Sakerna jag placerade på den skulle locka fram våren tänkte jag men känns nog lite för vårligt.....kan hända blir det ett byte.



-gä% Kram
A

Inga kommentarer: