söndag 30 januari 2011

Söndagsbilden

Vilken söndag =) Är såååå lycklig! Jag har vårkänslor!
Solen skiner och jag har hunnit med en långpromenad, som jag längtat.
Vi har även hunnit röja ur en del av Toppexprodukters butikslokal (vårt företag) som inom kort kommer att förvandlas/utvecklas till något jag dröm om länge....berättar mera senare.

Här hemma händer det inga stora saker men en del är på gång, tex sovrummet hoppas jag snart kan få visa hela vårt sovrum.....Idag blir det bara en del av det, visar gardinen som jag hittade på nätet (http://www.textilonnet.se/ de har brett utbud till bra pris). Lagom söt och romantisk.
För att se flera härliga söndagsbilder, besök Fabriken.


Fönsterhyllor fattas men kunde inte vänta med att "piffa"

Ha en underbar fortsättning på söndagen!
Kram
A

1 kommentar:

Old and New Home sa...

Där brukar jag oxo handla ifrån, tycker dom är både billiga och har ett fint sortiment.

ha en skön vecka
Kram Cattis