fredag 14 januari 2011

Från en tanken till en annan

Fredag och jag är ledig! Har ägnat tiden sen barnen åkte till skolan till att städa, nu pustar jag ut med en kopp kaffe, perfekt. Sitter samtidigt och klurar, funderar och söker inspiration (på nätet) ...
Vart ska jag börja, eller rättar sagt med vad ska jag börja?
Känns som jakten på gamla dörrar till vår halvfärdiga garderob blir prio ett just nu. Hittade följande inspirations bild ......så vi kan ju hoppas att min snickarkunniga man tycker extra mycket om mig, idag och vill hjälpa mig med denna idé ....idag ;)
När man bor som vi ett ett hus från 1800-talet, snett, vint och lågt i taket ( läs max 190 cm) finns inte många "färdiga" lösningar som passar. Men det ser jag mest som ett plus iof, då får jag det ju precis som jag vill.....

Kram
A

Inga kommentarer: