söndag 29 augusti 2010

Höstfeeling

Söndag - härliga söndag! Hög klar luft, solsken( japp solsken!), långpromenad, lugn och ro, mitt liv är fantastiskt!!
Igår klarade vi av födelsedagsfirande av min man och Felicia.



















Äntligen - en studstmatta!



















Felicia skiner som en sol!

Iom att jag övar på att må bra och ha mindre krav, så blev det köpt tårta, bar mig emot men kämpar på! Födelsedagsbarnen uppskattade tårtan iaf!
Nu tänker jag bara vara, mannen på fotboll och barnen med morfar mmmmmin tid mmmm!















Liten höst bild....


Kram
A

2 kommentarer:

Lindis sa...

Hej!!! Hur är det med dig?? Hörde något om att du inte var så pigg. Här kommer en krya på dig hälsning!

Kitchen Aiden på bilden på min blogg är från vårat kök, de säljer såna i Ullared ja!!! Du får åka dit och shoppa loss lite.

Stor Kram!
Linda

Torparlycka sa...

Tack för din omtanke! Vissa dagar är det toppen vissa inte så värst....men det finns hopp!
Kanon med Ullared, bäst att ta sig en tur;)
Kram
A