måndag 9 augusti 2010

Hör inte till vanligheterna

Idag gick min älskade handväska helt och totalt sönder :( buhu! En kvinna utan handväska .....inte bra, inte bra!
Det blev till att plocka fram en gammal, ja iallafall 1 år.....Jag har genom åren köpt många väskor, men tröttnat lika snabbt. Nu under sommaren har jag genomgått en "slänga - rensa- period", alltså har många, många väskor rykt hädan eller rättare sagt hamnat hos Emaus/ Erikshjälpens insamlings conteinar.
Hoppas de kan glädja någon annan!
Nåväl, satte mig för att kolla runt efter en handväska som tilltalade mig....Jag har upptäckt senaste året att jag dras till designer bags and shoes......aj aj en dyr last! Kan det vara en mognas process eller åldern som gör att jag heller köper en klassisker än 100-tals andra?????
Mina val (önskningar) ligger bland dessa darlings.....

<><>
<>
<><>

Chanel?

Gucci?
















Hermes?
Louis Vuitton?
Vojne Vojne alla dessa gräver ett djupt hål i plånboken....men erkänn att de är snyyyygggga!!
Kram
A

Inga kommentarer: