tisdag 10 augusti 2010

Nya möbler!!!

Åhhhh, nu har de kommit!!! Efter vad som kändes som en evighet så kom alltså våra stolar till altanen idag - lyckliga jag!!!
Jag formligen slet upp emballaget, plockade bort den gamla utemöblen och fixade fram lite "piff" på bordet....bordet som min man tillverkat, det jag endast visat delvis av hittills, så här snyggt blev det!






































En del saker är inte "där" än, fattas lyktor, pergolan, segltaket, dynorna hmmmm, det fixas väl i en handvändning *fniss*
Ang dynor så funderar jag i nya banor nu när stolarna är hemma och på plats, funkar fortfarande det tyget jag tänkt eller ska jag ta något mera neutralt......
Nu ska jag bara njuta av den härliga kvällen på altanen, kanske med ett glas rött???
Ha en underbar kväll!
Kram
A

Inga kommentarer: