lördag 3 januari 2015

När jag....

....inser att jag måste "start over".
När jag stod på trappmaskinen helt ensam på gymmet idag så slog det mig...vem har jag försökt lura?
Grym känsla, resten av gympasset gick suveränt för att inte säga strålande! Orkade mera och kände mig oövervinnerlig.
Vad pratar hon nu om tänker du kanske? Kan man säga att jag hittat meningen med livet? Nja förmodligen inte men äntligen har jag hittat rätt i mitt liv. Gud så klyschigt detta börjar bli...ska försöka reda ut detta...

Jag har aldrig tillåtit mig att känna efter vem jag är, bara stanna upp och njuta av nuet.
Kanske är det åldern som gör att jag nu har förstått att jag är bra som jag är!
Frågan är bara vem jag är?
Den frågan är inte enkel men...
Annika - är fåfäng, älskar glamour, träna, klä mig i high heels och snygga kläder och det är ok!
Annika är inge vidare på: att baka bullar, räkna matte och säkert 1000 saker till men det är ok!
Jag älskar min familj, mina vänner, vårt hus och att resten av livet ligger framför mig och det är fullt av möjligheter !
Dags att sätta mina visioner och mål för 2015 på prent :)


Kram
a

Inga kommentarer: